ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Skąpe
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Zamówienia powyżej 30.000 EURO

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: „Skanalizowanie i zwodociągowanie m. Niesulice wraz z budową rurociągu tłocznego i wodociągu przesyłowego do Ołoboku, modernizacja stacji uzdatniania wody w Ołoboku oraz skanalizowanie m. Kalinowo”Drukuj informację Zamówienie publiczne: „Skanalizowanie i zwodociągowanie m. Niesulice wraz z budową rurociągu tłocznego i wodociągu przesyłowego do Ołoboku, modernizacja stacji uzdatniania wody w Ołoboku oraz skanalizowanie m. Kalinowo”

Szczegóły informacji

„Skanalizowanie i zwodociągowanie m. Niesulice wraz z budową rurociągu tłocznego i wodociągu przesyłowego do Ołoboku, modernizacja stacji uzdatniania wody w Ołoboku oraz skanalizowanie m. Kalinowo”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Skąpe

Finansowanie: Roboty budowlane

Nr UZP: nie dotyczy

Ogłoszono dnia: 2009-06-22 przez Krzysztof Trzyszka

Treść:

OGŁOSZENIE O PRZTARGU

Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 39 w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1165 z póź. zm.)
GMINA SKĄPE
66-213 Skąpe
woj. lubuskie
tel. (0 68) 341 92 13, fax. (0 68) 341 91 80
NIP 927-18-57-131

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych .
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych z numerem: 95539 z dn. 22.06.2009.

1. Przedmiot zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest:
- budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niesulice i Kalinowo oraz rurociągu tłocznego ścieków z m. Kalinowo do m. Niesulice i z m. Niesulice do m. Ołobok wraz z przepompowniami,
- budowa wodociągu przesyłowego z m. Ołobok do m. Niesulice oraz sieci wodociągowej do granicy działek w miejscowości Niesulice,
- rozbudowa stacji uzdatniania wody do wydajności Q=420mł/d w m. Ołobok.
1.2. Zakres inwestycji obejmuje w szczególności:
- sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami ścieków w miejscowościach Kalinowo i Niesulice, z których za pomocą rurociągu tłocznego będą zrzucane ścieki do komory zrzutowej położonej w m. Ołobok. Komora oznaczona jest jako 41K o rzędnych 84,95/83,05 m.n.p.m. Ostatni człon sieci stanowi istniejąca przepompownia P6 w m. Ołobok, z której ścieki będą tłoczone do oczyszczalni ścieków w Ciborzu. Sieci kanalizacyjne będą ułożone w pasie drogowym drogi powiatowej i dróg gminnych, gdzie występują nawierzchnie asfaltowe, płyty drogowe i bruk,
- sieci wodociągowe obejmujące wodociąg przesyłowy ułożony w nieutwardzonym pasie drogi powiatowej z Ołoboku do Niesulic, przyłączony do istniejącej sieci wodociągowej na wysokości wjazdu do Szkółki Leśnej w Ołoboku oraz wodociąg we wsi Niesulice, którego trasa będzie przebiegała w pasie drogowym nieutwardzonym, w jezdniach asfaltowych i brukowych drogi powiatowej i dróg gminnych. W ww. zakresie inwestycja obejmuje ponadto doprowadzenie przyłączy do granicy działek w terenie zabudowanym,
- rozbudowę stacji uzdatniania wody, która swym zakresem obejmuje podniesienie konstrukcji ścian przyziemia z wymianą stropodachu i kapitalnym remontem budynku, wymianę urządzeń uzdatniania wody wraz z przewodami, wymianę instalacji elektrycznej zasilania i sterowania, wymianę i wykonanie przyłączy zewnętrznych wod.- kan. i energetycznych.
1.3. zakres robót obejmuje:
- budowę sieci przewodów kanalizacyjnych z rur PCV Ř200, Ř160 i rurociągów tłocznych z rur PE od Ř75 do Ř160, budowę sieci wodociągowych z rur PE (PEHD) Ř90, Ř110 i Ř125 oraz przyłączy wodociągowych Ř32 i Ř40, tj. obiektów typowo liniowych. Trasy sieci kanalizacyjnych i wodociągowych przebiegają zasadniczo w pasie drogowym dróg i ulic należących do Gminy Skąpe i Starostwa Powiatowego w Świebodzinie,
- budowę przepompowni ścieków P-9, P-10, P-11 i P-13 wraz z ogrodzeniami i wyposażeniem,
- rozbudowę budynku stacji uzdatniania wody w zakresie robót remontowo-budowlanych, robót wodno-kanalizacyjnych i elektrycznych oraz wyposażenie stacji w nowoczesne urządzenia uzdatniania wody i sterowania, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i montażu urządzeń technologii uzdatniania wody. stanowiącą załącznik nr 5 do SIWZ.
1.4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z uzyskanym:
- pozwoleniem na budowę - decyzja Starosty Powiatu Świebodzińskiego nr 442/06, znak NAB.VI.7351.6.57/06 z dnia 31.10.2006 r. i zatwierdzoną dokumentacją projektową opracowaną przez mgr inż. Elwirę Kramm, z zachowaniem warunków jej uzgodnienia,
- pozwoleniem na budowę - decyzja Starosty Powiatu Świebodzińskiego nr 04/07, znak NAB.VI.7351.6.01/07 z dnia 10.01.2007 r. i zatwierdzoną dokumentacją projektową opracowaną przez mgr inż. Waldemara Harasimowicza, z zachowaniem warunków jej uzgodnienia,
- pozwoleniem na budowę - decyzja Starosty Powiatu Świebodzińskiego nr 190/09, znak AB.III.7351-6-12/09 z dnia 05.06.2009 r. i zatwierdzoną dokumentacją projektową opracowaną przez inż. Andrzeja Masternaka, z zachowaniem warunków jej uzgodnienia,
b) Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej.
c)  Rozliczenie budowy kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do przetargu.
d) Wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza Wykonawca. 3.3.4. Wykonawca zabezpieczy teren budowy.
e) Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji, aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego łącznie z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno Kartograficznej wraz z założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi. W gestii Inwestora pozostaje dokonanie wpisu do Dziennika Budowy przed przekazaniem placu budowy Wykonawcy.
f) Wykonawca udzieli minimum 3-letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materiały, natomiast na wmontowane urządzenia - jak w karcie gwarancyjnej producenta.
g) Podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”.
h) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Główny przedmiot: 45000000-7 - Roboty budowlane
Dodatkowe przedmioty:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę.
45111200-0 - Roboty ziemne.
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części. 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków.
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg.
45262700-8 - Przebudowa budynków. 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach.
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne.
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne.
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego.
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
 
2. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.skape.pl/ lub http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugskape

3. Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30.11.2009 r.

4. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
4.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
- zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł. oraz wykażą, że roboty te zostały zrealizowane należycie (za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się: wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, rozdzielczej, deszczowej lub ogólnospławne; wykonanie sieci wodociągowej, wykonanie montażu urządzeń stacji uzdatniania wody – hydroforni),
- dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej, należącym do właściwej izby samorządu zawodowego,
- dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektroinstalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego,
- dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego,
- dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi w specjalności drogowej w zakresie budowy dróg, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego.
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł.
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP.
4.2. Spełnienie wymogów podanych w punkcie 4.1. należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w punkcie 5 niniejszego ogłoszenia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
4.3. Zamawiający nie ogranicza udziału podwykonawców w realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Przy zawieraniu umów stosuje się postanowienia art. 6471 Kodeksu cywilnego.
4.4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, konieczne jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich Wykonawców winno być dołączone do oferty.
4.5. Oferta musi być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w SIWZ.
4.6. Oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zasadami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
4.7. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą „1 – 0”, tj. „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę „spełnia”, natomiast oferta niespełniająca wymogów otrzyma ocenę „nie spełnia” i zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 10 i art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona.

5. Oświadczenia i dokumenty, jakie Wykonawca musi dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
5.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dostarczyć:
a) ofertę na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełniony uproszczony kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi netto, sporządzony zgodnie z punktem 15.5. SIWZ,
b) dane na formularzu stanowiącym załącznik nr 1a do SIW,
c) oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędny potencjał finansowy, potencjał techniczny, doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, oraz że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, a w przypadku, gdy Wykonawcą jest konsorcjum oświadczenia na formularzach stanowiących załącznik nr 2a i 2b,
d) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
h) wykaz wykonanych robót budowlanych minimum dwie w ciągu ostatnich pięciu lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, rozdzielczej, deszczowej lub ogólnospławnej, wykonanie sieci wodociągowej, wykonanie montażu urządzeń stacji uzdatniania wody – hydroforni, odtworzenie nawierzchni dróg asfaltowych, wykonanie robót remontowo-budowlanych w zakresie budynków oraz wykonanie instalacji elektrycznych z montażem urządzeń sterowniczych) z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca wykonania. Z wykazu powinno wynikać również że wartość wykonanych w tym okresie robót budowlanych wymienionych w wykazie wynosi, każda nie mniej niż 5.000 000 zł (na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ) do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający należyte wykonanie robót wymienionych w wykazie np. referencje,
i) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do kierowania przedmiotowymi robotami, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, uprawnienia budowlane właściwe dla przedmiotowego zamówienia, zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego (na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ),
j) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym/ej Wykonawca ma rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, uwzględniając wymagania Zamawiającego,
k) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
l) wypełnioną tabelę do oceny technicznej oferty, załączoną przy specyfikacji technicznej wykonania i montażu urządzeń technologii uzdatniania wody – załącznik nr 5 do  SIWZ.
m) wypełniony i zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ,
n) harmonogram rzeczowo-finansowy robót w układzie miesięcznym,
o) dowód wpłaty / wniesienia wadium.
5.2. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w ppkt. d), e), g) przedstawia każdy podmiot współuczestniczący. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie, zgodnie z punktem 13.3  SIWZ,
5.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. d), e), g) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. f) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 5.3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania- wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w ww. punkcie.
Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem notarialnie bądź przez osobę /osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem" – na każdej zapisanej stronie dokumentu.
Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu.
 
6. Sposób uzyskania SIWZ
W urzędzie Gminy Skąpe, I piętro pokój nr 15
Strona internetowa jak w pkt. 2 niniejszego ogłoszenia.

7. Termin i miejsce składania ofert
Ofertę wraz z wypełnionymi załącznikami należy złożyć w zamkniętych kopertach w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie w terminie do dnia 14.07.2009 r. do godz. 9:30.

8. Wadium
8.1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 100 000 zł.
8.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
8.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP S.A. O.Zielona Góra nr 69102054020000050200278903. Kserokopię wpłaty należy dołączyć do oferty.
8.4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu (poręczenie, gwarancja) zatwierdzonej przez Zamawiającego, odpowiednie dokumenty w formie oryginału muszą być złożone za potwierdzeniem w kasie Urzędu Gminy w terminie składania oferty.
8.5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, zgłoszone na każde pisemne żądanie przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP.
8.6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert najpóźniej do dnia 14 lipca 2009 r. lub zgodnie z pkt. 10.4., przed godz.09.00.(tak, aby kserokopię wpłaty dołączyć do oferty). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
8.7. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 11.8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną przez Zamawiającego formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

9. Data i miejsce otwarcia ofert
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.07.2009 r. o godz. 10:00 w sali sesyjnej  Urzędu Gminy Skąpe.

10. Termin związania ofertą
Oferent pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

11. Kryterium wyboru oferty
 CENA - 100%
12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w ramach uzyskania dodatkowych środków finansowych.


WÓJT
/-/ Zbigniew Woch

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Skąpe
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krzysztof Trzyszka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-06-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krzysztof Trzyszka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-06-22 15:11:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Marta Kincel-Olejnik
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-06-22 16:04:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Marta Kincel-Olejnik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-06-21 22:00:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1929 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony